Friday 13 November 2015

That Types of Person Tag

Assalamualaikum, Hi

Aku sebenarnya tengah teman kakak aku siapkan assignment dia kat Perpustakaan Awam negeri Terengganu sekarang ni. Disebabkan aku tak tahu nak buat apa, so aku visit la satu blog ni. Blog Fatin Liyana. Then, aku adalah baca satu entry dia ni yang aku rasa menarik jugaklah. Nak tau entry apa? Meh, baca kat bawah ni.





Breakfast, lunch or dinner ?
For me, aku pilih ketiga-tiganya. Yeah. I admit that aku memang suka makan. And, aku memang terkenal dengan sifat suka makan aku tu. Tapi ramai orang cakap yang aku ni kecil. Hah? Haha, ya.Ya.Ya. Aku mengaku aku memang kecil. keh keh.. 

After you eat a bowl of cereal, do you drink the milk ?
A bowl of cereal? A milk? Oh.. I don't like that 'things'.. Aku memang sangat anti dengan susu and.. cereal? Tu bukan makanan aku.. Aku lebih prefer untuk makan nasi dengan telur dadar cicah budu.. So, the answer for this question is NO.

Fold or crumple ?
Fold. Easy.

Shampoo then Body Wash or Body Wash then Shampoo ?
Shampoo first. Then, baru body wash.. Because? Haha... No reason.

Are you typically Stressed or Relaxed ?
Easy to get stress.. And, aku akan relax bila aku duduk tempat yang tenang dan sunyi. Don't know why, but aku sangat tak suka dengan tempat yang crowded.

Patient or Impatient ?
Both.. aku boleh sabar dengan sesuatu perkara and tak sabar dengan sesuatu perkara yang lain. Weird? Yes. Ramai yang cakap aku pelik. Haha.

Schedule or Go With the Flow ?
Schedule.. Tapi sometimes Go With The Flow... Again, peliks.

When you were a kid, What did you want to be when you grow up ?
Primary school => Teacher
Form 1 => Engineer
Now => Doctor.

Aku ngaku aku memang banyak cita-cita. Hiks  >_<

Prankster or Not ?
Not a prankster.

Do you sleep with the lights open or closed ?
Closed, of course. Tak ada hantu pun kalau gelap. Haha

Concert or Theme Park ?
Theme Park. Kan aku dah kata aku tak suka tempat yang crowded. So, concert memang out of the list la.

Music or Book ?
Both.. I love music and also reading. My passion..

Book or Movie ?
Book.. I don't really watching movie cuz feel dia kurang.. Kalau baca buku feel tu lagi kuat.. Kalau ada sesiapa yang nak beri aku hadiah, boleh je beri aku buku.. AKU SUKA.

Fries or Onion Ring ?
Fries. Onion ring? Uhuk-uhuk!

McDonalds or KFC ?
KFC. Aku jarang makan kat McD sebab tak sedap. Muahaha.. Tapi, to be honest, aku lebih prefer my mom punya masakan la. Tak ada sape boleh tanding.

Coffee person or Tea person ?
Both.. Aku minum teh masa pagi.. Dan kopi pulak malam sebab nak berjaga..

Which movie genre, Romance or Horror ?
Both.. But, too horror and too romance pun tak best jugak...

Rather Introvert or Extrovert ?
I can't judge myself..

Can you curl your tongue ?
No..

Can you whistle ?
No.


OK, done.. Anyone yang nak copy, dipersilakan.. Sebab, aku rasa enjoy pulak buat mende ni,.. Baru sedar diri,. haha..

Okeh.. Thanks for reading my entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...