Saturday 5 March 2016

I Miss You - I Miss Her

Assalamualaikum...
.
Wordless π_π

.

Tajuk entry I Miss You tu macam orang tengah angau je.. Tapi bila ada tambahan I Miss Her tu pulak macam lesbian je. Kekeke.

.

Sebenarnya aku ni bukanlah tengah angau dengan sesiapa. Takde sape pun yang aku nak angau termasuklah artis Korea yang pakai lipstik tu. Heh ~T_T~
.
Dan aku bukannya seorang lesbian, ya. Walaupun aku ni sekolah kat sekolah pompuan, tapi aku BUKAN lesbian. Heee.. Takut aku kalau cakap pasal lesbian ni. Geli pun ada. Heee...
.
Actually, aku tengah rindukan sesorang yang sangat aku sayang. Seseorang yang dah buka mata aku luas-luas pasal realiti kehidupan. Hurm.
.
Kalau korang pernah baca entri ni, mesti korang boleh agak kenapa aku sayang dia.
.
Aku sayang dia.
Aku rindu dia.
Tapi aku tak tahu macam mana nak cakap kat dia.

.

Aku dan dia dah lama tak contact.
Aku dan dia dah lama lost contact.
Lama jugaklah.
Masuk bulan ni dah 7 bulan.
Lama sangat!
.
Kami tak contact bersebab.
Sebab akaun FB dia tak bileh on so, dia delete dia punya mesengger.
No. hp dia pun dia dah tak guna.
So?

.

Aku dah tak boleh tahan dah.
Aku rindu dia sangat.
~T_T~

.

Alahai, sedihnya hati. Kak!!!! I miss you!!!

.

Ya Allah, aku rindu dia ~T_T~

...

Foot note untuk kak kalo kak baca.

-

Kak, saya rindu kak. Kalo kak baca, tolonglah contact saya. Saya still guna no. hp lama.

Hem Hem Hem

K, lah. Bai.. Assalamualaikum...

-
-
-

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...