Thursday 27 October 2016

Blogger Fatin Liyana Sakit | Semoga Cepat Sembuh Dr. Fatin Liyana

Assalamualaikum semua :')

.

Usually, kalau aku buka IG, first IG yang aku akan stalk dulu ialah IG @dr.afl. Kemudian aku akan stalk IG-IG ini iaitu  IG @syaidatulafifah (Malaysian bowler), IG @faizalsaari (Malaysian hockey player & my fave hockey player) and IG @syaidatulafyna (Faizal Saari's wife). Then, barulah aku stalk IG lain randomly. Contohnya, IG Yuyu Zulaikha (@yuyuzulaikha), Irine Nadia (@irine_nadia), Maria Elena (@mariaelenazarul) and Dr. Say Shazril (@sayshazril).

Aku suka stalk IG @dr.afl sebab Dr. AF selalu jugaklah post quotes kat IG diorang. And aku suka sangat tengok gambar AF&FL dan Ajda. Ajda comel sangat, you know? Adore her so much! Memang mirip Dr. AF  sangat!

Actually, aku bukanlah nak buat entri pasal IG di entri ini.

Lately, aku tengok Dr. AF selalu jugaklah post gambar kat IG dengan caption yang sayu je. And through his caption, I go with a conclusion yang Dr. Fatin Liyana sekarang ni sedang sakit.

Aku tak tahu FL sakit apa, yang pasti dia sakit la. And through Dr. AF's caption jugak, aku rasa FL sakit jantung. Ayat Dr. AF di caption-nya, "saat itu aku tahu dia sedang bertarung dengan jantungnya" tu buat aku makin yakin yang FL sakit jantung. One more thing, FL dimasukkan ke IJN.

Hem.. Papepun aku tak nak buat spekulasi banyak-banyak sebab spekulasi aku tu bukannya betul pun. Kan timbul masalah pulak kan.

What important is, FL kembali sihat dan cergas dan ceria seperti biasa. Yeay! :D Ya, aku menggunakan dua perkataan DAN di situ dan aku yakin yang Awang Mursyid takkan sedih pabila membaca ayat aku ni sebab beliau tak tahu, tak pernah tahu, takkan tahu dan takkan pernah tahu pun tentang blog aku. So, beliau takkan baca ayat itu. Yolah! Aku kan tak femes :p

Di sini aku nak share-kan beberapa keping gambar yang aku screenshot from IG @dr.afl . To Dr. AFL, sorry eyh sebab ambil gambar dari IG korang tanpa kebenaran. HeHe XD

Oklah, semua. Have a nice day ahead. Bye, assalamualaikum :')

.

Thanks for reading this entry ^_^

.

P/s: Gambar last tu aku screenshot dari IG bff FL iaitu Najahtul. Sorry akak sebab tak mintak izin dulu. Hehe XD

.

.

.

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...