Thursday 19 January 2017

Nurraysa Buat Promosi Gila-Gila Untuk Tahun Baru Cina!??

Assalamualaikum semua :')

Waaaa. It's been very longgg time I'm not updating any entry here. Yaaa. Im quiet busy. Busy with my daily routine as a full time student and dropship.

Everyday adaaaa je homeworks yang my teacher beri. Like, aku ni kat rumah makan keropok, goyang kaki sambil tengok cerita Upin Ipin -_- Dah la dengan balik sekolahnya lambat. Pukuk 4 baru sampai rumah. Tu belum masuk extra class lagi tu. Huuuu. Letihnya! Walaupun baru je bulan Januari. Sesak nafas aku tiap-tiap hari nak menghadap all those stuff. Now, tidur pukul 3 pagi tu dah jadi common thing. Pukul 3am tu macam pukul 12am je. Tidur pukul 3.30 am, bangun pukul 4.30 am. Kau rasa? Haaaaa... Kalau PM tau waktu tidur aku ni.

But, walaupun begitu, I still have time for myself. I still have time to comfort myself.

Selalunya, selepas balik dari sekolah, masa tu la aku manjakan diri aku ^_^ Makan, mandi, solat and then, I free.

Masa tu lah aku on IG untuk promote things I sell, untuk reply my customer's whatsapp, untuk proceed orders customers etc etc etc. Masa tu jugaklah aku on google and find some information untuk tambahkan knowledge dalam kepala aku ni sebab by 7pm aku akan off phone untuk solat, mengaji, solat lagi then buat homework. See? How busy I am..

Actually I dont want to nag about this here. Perkara tu tak penting pun. Today is Friday and Ganu cuti hari ni. So, yeay for me! Sebab tak perlu attend school. Just need to finish my homeworks yang bertingkat-tingkat ngalahkan Gunung Kinabalu tu. But, biarlah. Malam ni aku buat XD

Sooooo... As u guys know. Im a dropship of SahabateNuur and The Junni. I sell books, planners and quran. I also sell beauty products from The Junni.

And, this January, aku tambah lagi satu bisnes which is aku jadi dropship untuk Nurraysa Beauty. Yup! Im a dropship of Nurraysa Beauty. Let follow my business IG @nurraysatrustedseller .

Alhamdulillah, walaupun tak sampai sebulan pun lagi aku jadi dropship Nurraysa, tapi rezeki tu macam mencurah-curah je. Ada je customer yang text aku tanya pasal produk Nurraysa and nak beli produk ni. And, I feel so grateful. Walaupun komisen as a dropship tak banyak, but I still can save my money through this. And, InshaAllah, Im planning to upgrade my pangkat sekarang ni to agent. But.. Tunggy dululah. Not the time.

So, people. If you always follow Nurraysa punya aktiviti, Im sure you know about this. Yaa, as we know Chinese New Year is just around the corner. Lagi dua minggu je. And, know what?

Nurraysa buat promosi gila-gila sempena Chinese New Year!

Ahah! Nurraysa buat promosi gila-gila sempena Chinese New Year ni. Promosi tu bermula 21 January 2017 which is tomorrow till 7 February 2017. 17 haru tu promosi! Dengan harga produk yang jatuh merudum!

Aku sendiri rambang mata ok tengok harga produk. SEMUANYA MURAH!! Ringannnn je tangan ni nak buat online bank in beli produk Nurraysa. Huhu XD

Kalau korang berminat nak tahu berapa harga promosi yang Nurraysa tawarkan, feel free to have a look at pictures below. Or, just visit my business IG, @nurraysatrustedseller sebab aku akan upload all these pictures there including the caption.

And, kalau korang berminat nak beli, boleh whatsapp my business number, 01129218202 . Emel pun boleh. Just emel me at nauraqaseh2001@gmail.com dengan title 'Nurraysa's Customer'.

Im sure korang akan rasa sangat berpuas hati bila dah tengok harga nanti.

And.. Dont worry. I AM TRUSTED SELLER. Im sure duit korang tak kan akan hangus macam tu je ;')

Sooo. I stop here. Dont forget to have look at the pictures below.

Till I write again, ya? SOON! Assalamualaikum :')

.

Thanks for reading this entry ^_^

.
.

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...