Monday 29 June 2015

Tolong Kakak Masak Kuih Sarang Semut

Assalamualaikum...

Malam ni tolong my sis bake Kuih Sarang Semut. Dari pukul 10 malam hinggalah pukul 1 pagi. Gila kau! Dah lah esok kena bangun pukul 4 pagi sebab nak sahur. Lepas tu terus siap-siap nak pergi sekolah. Atoyai! Mesti penat.

Tapi... Aku tak kisah pun.. Sebab aku tolong kakak aku kot. Bukannya orang lain pun.. Beside, aku jugak yg beria-ia nak tolong. So, bila mengantuk, tahankan aje la.

Tapi seronok apa tolong kakak aku masak. Boleh sembang-sembang. Bukan senang nak share strory dengan dia sorang tu.

Walaupun aku memang bersemangat waja tahap dewa dewi kayangan masa buat kuih tu, namun perasaan ngantuk still ada. Tak lari langsung. So, jawabnya. Buat kuih dalam tidur.

Bila kuih dah siap, aku pun dengan sukacitanya beritahu kakak aku, aku nak tidur! Tasyabaa naa tidoo. Mata ni masa tu memang buka tutup buka tutup je. Kesian gila.

Kakak relax je masa aku cakap nak tidur. Ye lah! Semuanya dah siap kemas. Kalau tak, agaknya.
Hem.. K lah... Bhaii...

-_- entah pape tetiba bai. Huhu -_-

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...