Friday 12 June 2015

Promote IG

Assalamualaikum...

Lama aku tak berkunjung ke sini kan? Hehe.. Sebenarnya bukan tak nak menulis, tapi itulah. Buzy!
Em, about my cerpen.... Aku dah siapkan dua cerpen sepanjang cuti ni. Just tunggu nak post je. Takpe-takpe, nanti kalau aku ada free time aku post ya, readers?
By the way, motif aku menulis di sini pada hari ialah.. Hehe, nak promote my Instagram. Huhu, mohon follow, ya?
Ni ID insta aku →_→ @cik_sm
Jangan lupa follow. Nanti aku follow back...
And kat sini, aku jugak nak promote my akaun Facebook. Aku ada dua akaun muka buku, actually..

Akaun pertama ⇨ SITI HALIMAH

Akaun kedua ⇨ QASEH SUCI



Kepada sesiapa yang nak jadi friend aku kat FB -Siti Halimah- , hantar friend request cepat-cepat ya.. Sebabnya friend dah nak limit. Kalau akaun FB -Qaseh Suci- tak la. Since FB tu baru lagi so friend kat FB tu pun sikit.
Kepada sesiapa yang nak kenal dengan aku, boleh ADD FB -Qaseh Suci- tu and send lah chat korang kat aku. In Sha Allah aku balas...
Kalau korang send chat dekat FB -Siti Halimah- , mungkin lambat sikit la aku akan balas chat korang. Sebabnya aku memang jarang layan chat-chat dekat FB tu. Banyak sangat!
OK-lah ... Jangan lupa ADD dan FOLLOW ya?
Siapa yang ADD dan FOLLOW aku tu, terima kasih bebanyak. Tapi, siapa yang tak. Erk? Tak apalah, aku  tak kisah pun. Tapi terasa la sebab korang tak nak kawan dengan aku XD
HEHE.. Over pulak aku ni.

OK-la, sekian terima kasih.

Salam sayang,
Qaseh Suci..

Assalamualaikum :)

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...