Thursday 23 July 2015

Day 7 Of Syawal

Assalamualaikum...

Hari ni pergi ke rumah terbuka Afnan...

Macam biasa aku tak kan pergi rumah dia sorang-sorang. Aku pergi berlima. Dengan siapa? Of course lah dengan kawan-kawan sekolah rendah aku. Sebab Afnan pun classmate masa sekolah rendah.

Kat rumah Afnan, mak dia masak mee soto, laksa penang and nasi minyak.. Aku ambik mee soto. Terliur sangat! Sebab last makan masa raya tahun lepas..

Sambil-sambil aku and kenkawan makan, kitorang gosip itu ini. Usik mengusik. Ah, macam biasalah.. And boleh dikatakan ruang tamu rumah Afnan tu kitorang yang conquer.

Lepas siap makan tu, kitorang selfie. Yeah, selfie! (aku yang tudung shawl hijau turqoise gelap) ..
Sedar tak sedar, dah lama kitorang jadi bestie. Dari darjah satu sampailah sekarang ni dah form 2. Dah 8 tahun. And I hope this friendship will be last forever. Maybe till Jannah, In Sha Allah..


Dear friends,
Aku harap persahabatan kita ni akan kekal buat selama-lamanya.
Kalo boleh sampai syurga.
Aku tak tahu bagaimana nak cakap,
Bahawa bertapa aku kasih, sayang dan cintanya pada korang.
Bertapa aku kasih, sayang dan cintanya pada persahabatan kita ni.
Terima kasih sangat-sangat sebab sudi jadi sebahagian dari aku.
Terima kasih...
What more could I say when I got such the good friend like all of you?
Nothing...


- Afnan takde dalam gambar sebab dia malu nak selfie XD -

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...