Saturday 10 October 2015

Jom Blogwalking!

Assalamualaikum...
Hari ni aku rasa macam rajin lah pulak nak 'blogwalking'. Tapi, aku tak tahu nak walking ke blog sape..
So, dengan itu, aku cadang untuk buat entry ni. Entry ni special sikit tau..
Mana-mana bloggers yang nak aku pi walking ke blog dia, sudi-sudikanlah meng-emel aku dan tinggalkan url blog anda di bahagian komen ya?
Aku syor-kan korang emel dan komenkan url blog korang ye? Kalo korang komen je, mungkin aku tak pi walking kot ke blog korang sebab aku online blog through handphone, so aku tak boleh baca komen korang. Tapi, kalau korang emel aku tak apa lah.
Tapi, aku boleh baca aje lah entry korang, komen tak boleh kot. Kan aku dah beritahu, aku online blog guna handphone. Tapi... Kalau aku dah siap baca entriES korang, aku akan emel korang. JANJI!
JANJI k, JANJI!
Janji mesti ditepati ::>_<::
Ok-lah...
Sape-sape yang nak aku baca blog dia, boleh emel aku di nauraqase2001@gmail.com.
K, dah. Adios ^_^
Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...