Sunday, 24 April 2016

Wordless Sunday

Assalamualaikum...
.
Sekarang ni pukul 10.41pm dan aku sedang kelaparan. Lepas ni ingat nak pergi goreng telur sebagai alas perut sebelum tidur.
.
Hemm. K lah. Selamat malam semua :) Mimpi indah :")
.
Sorry merapu tengah-tengah malam tak buta sebab bulan terang benderang ∩__∩
.
Tengah rindu seseorang :(
.
Nak aku hadiahkan gambo perasan cantik...
Terima kasih kepada cik Matahari kerana memberi pencahayaan yang sangat baik :D
Post a Comment

A ComeBack Maybe? | After Few Months

Assalamualaikum semua :) . Dah lama kan aku tak post apa-apa entry kat sini. Busy. Tu je mampu cakap. Terlalu banyak benda dan perkara yan...