Saturday 13 August 2016

E-Book Aku Rosak La! T_T

Assalamualaikum semua :'(

.

Tiada senyuman ketika memberi salam seperti selalu. Hal ini adalah kerana aku tengah sedih ni! E-book aku rosak la! Tak boleh nak buka. Tak tau rosak kenapa. Dah la banyak file penting kat dalam e-book tu. Dengan lagu and videos lagi! Cerpen! Manuskrip buku yang aku nak terbit! GAMBAR! Ya Allah, dugaan apakah ini? Terasa nak nangis T_T

Ya Allah, kau hidupkanlah e-book aku yang tengah nazak tu. Aku tak cukup duit nak hantar e-book tu repair kat kedai. Satu lagi, aku tak sanggup kehilangan semua bende yang ada dalam e-book tu T_T
Ya Allah, kau hidupkanlah e-book yang aku sayang tu. E-book tu separuh dari hidup aku T_T
Dah lah gambar-gambar yang ada dalam e-book tu SEMUAnya aku sayang. Gambar dari zaman sekolah rendah sampai sekarang. Semuanya ada dalam e-book tu. Aku tak upload kat mana-mana pun.
Cerpen-cerpen yang aku tulis pun sama. Bukan semua cerpen aku post kat blog ni. Dua je yang aku share kat public. Ada banyak lagi cerpen. Novel pun yang aku dah taip separuh. Huuuu. Terasa nak nangis T_T
Ya Allah... Dugaan apakah ini? Kenapa mesti e-book aku rosak?
E-BOOK!!! Tolonglah hidup!!!!!

****

Oklah. Drama sebabak berhenti di sini dahulu.

Thanks for reading this entry ^_^

Dan jangan lupa doakan e-book aku supaya hidup balik.
Hopefully Weida boleh mend-kan e-book aku.
Hopefully hard disk e-book aku tak rosak.

•••

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...