Friday 5 August 2016

Quote Of The Day #8

Assalamualaikum semua :')

.

Ok, for this Quote Of The Day, aku just nak tepek gambar je. Tak nak tulis panjang-panjang and tak nak komen apa-apa. Cuma nak gitau, lepas dah baca tulisan kat gambo di akhir entry ni, fikir-fikirkanlah dan muhasabah diri.

As for me, yes aku pernah rasa macam tu. And actually, aku sentiasa rasa macam tu. Rasa yang aku ni banyak sangat dosa and takde harapan nak nasuk syurga. Rasa bersalah sepanjang masa.

Setiap kali before tidur, aku akan fikir apa yang aku dah buat sepanjang hari tu dan masa tu perasaan bersalah dan rasa berdosa tu makin menjadi-jadi. Aku rasa takut sangat-sangat! Takut kalau aku tidur tak bangun-bangun T_T

Tapi......

Itulah. Fikir dan muhasabah diri. Allah tu maha pengampun. Kenkadang tertanya-tanya jugak agak-agaknya Allah terima tak taubat aku sebab aku ni taubat lepas tu buat dosa lepas tu taubat balik lepas tu buat dosa balik. Tapi... Aku ada ingat kata-kata seorang hamba Allah ni. Sebanyak mana pun dosa kita, kalau kita taubat Allah akan terima ;')

Emmmmmmm...

.

Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...