Saturday 7 May 2016

Quote Of The Day #2

Assalamualaikum <3

.

"Everyday may not be good. But there is something good in everyday."

.

Cubalah cari apa yang 'good' untuk hari ni dan hari seterusnya. Confirm korang akan rasa happy :)
.
Kadang tu tak perlu cari pun sebab 'something good' tu akan datang sendiri tak kiralah apa jua cara sekalipun. Yang penting kita aje. Sama ada kita sabar ataupun tak untuk menunggu.
.
Kadang tu jugak, 'something good' tu kita akan jumpa dan dapat bila kita berada dengan orang yang baik, tempat yang betul dan masa yang tepat.
.
Dan SOMETHING GOOD aku untuk hari ini ialah aku dan kenkawan makan buah pauh (mempelam tak masak lagi) cicah colek (kicap+gula+cili api) ramai-ramai dalam kelas semasa rehat. Best sangat ^_^ Bayangkanlah setelah beberapa bulan aku tak makan buah pauh, sekali dapat makan terus jadi lupa diri. Nampak makanan je. Gile tak gile aku ni.
.
Pape pun. Thanks so much to my friends, Ilham (perempuan ye) , Siti and Piqa sebab sediakan makanan ni. Aku tau makan je. Tapi tak bawak apa-apa pun. Nampak sangat aku ni kuat makan tapi kedekut -,-
.
Takpe-takpe. Kenkawan I baik ;'') Ni sayang lebih ni <3 Heeee XD
.
Credit to perut kerana memberi kerjasama yang sangat baik kepada aku. Mujur gak perut tak meragam lepas makan buah pauh. Kalau tak, mesti dah nangis sedu sedan atas katil. Padan muka! Sape suruh makan tak ingat dunia, an?

.

Ok, lah. Bai.

.

Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...