Friday, 13 May 2016

Tutorial Menggayakan Bawal Crepe Seperti Shawl by Siti Halimah

Assalamualaikum semua <3


Hari ni, aku nak kongsi sikit kat korang cara aku pakai tudung bawal crepe tetapi aku jadikan seperti shawl. Enjoy ^_^



Dari pandangan depan.

 Dari pandangan depan juga. Abaikan muka aku yang seperti mintak panampar itu.

Dari pandangan tepi sebelah kanan.

Dari pandangan belakang.


Ok je kan?
Labuh je kan?
Ikut syariat je kan?
Kan?
Kan? Kan?





Siapa berkenan nak pakai tudung macam model dalam gambar kat atas ni angkat kaki!! Wow, ramai rupanya yang nak. Ok, kerana ramai yang nak, so aku berbesar hati untuk buat satu video tutorial cara aku pakai tudung bawal crepe ni jadi macam shawl. Sila klik sini dan sini untuk video, ya. terima kasih kerana menonton :) 


Thanks for reading this entry ^_^
Post a Comment

After Two Months | My Updated

Assalamualaikum and hye everyone ;') . It's been like 2 months already since my last write up which was on 09/10/2017. I wrote abo...