Wednesday 25 May 2016

Welcome To Hostel

Assalamualaikum semua :')
.

Pagi ni aku dikejutkan dengan bunyi ayan berkokok di tepi telinga. Dengar sahaja bunyi tu, terus mimpi-mimpi indahku melayang entah ke mana. Ah! Tak syoknya XOXO

Pagi ini juga, bangun aje dari tidur, baru perasan yang aku pegang handhphone. Guess what? Ya, tuan puan sekalian. Aku tertidur dengan handphone. Paling tak best bila aku cek baki internet kat handphone tinggal 9.99MB lagi sedangkan nanti tempoh data tu dah nak tamat. So, gigihlah aku menghabiskan data tu. Tak sedar ke yang aku ni dah lewat nak gi mandi!!?

Untuk pengetahuan korang, semalam aku asyik sangat pek pakaian untuk balik ke hostel. Mungkin tu sebabnya kot sampai aku tertidur.

What!? Siti Halimah tinggal di hostel!? Sejak bila??

Wow wow wow. Jangan terkejut dulu..

Ya, memang aku akan di tinggal di hostel dan penyiksaan ini akan bermula petang ini. Ya, petang ini aku akan check in hostel tu -,- Dan aku rasa sangat tak syok!!

Kalau check in petang ni, makanya aku akan check out hostel hari Selasa ni. Makanya, aku takkan update langsung pun entry di belog ini buat 5 hari. Nak tunggu update belog pun bila hari Rabu. Itupun kalau aku rajin la.

Ah, sedihnya tak boleh update belog T_T

Oklah semua. Sekarang ni jam dah tunjuk pukul 5.15 am. Maknanya aku dah lambat lima belas minit untuk mandi. So, aku off dulu. Sebelum tu, saje nak cakap, I love you blog! I love you readers ^_^||

Ok, till then. Assalamualaikum :')

.

Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...