Tuesday 8 September 2015

Kejutan Yang Mengembirakan

Assalamualaikum...
Hari tu buka blog.. Saje je nak tengok viewers blog aku, ada ke tidak kan? Kalo takde, wat lek wat piss je la sebab aku tau aku tak femes. Tapi, kalo ada boleh la aku kembang setaman then beritahu kakak aku dengan penuh kebanggaan.. Ceh! Hehehe ><
Bila aku log in blog then tengok viewers aku tu, mata aku yang bulat dan tersangat comel ni tetiba je jadi terbuntang! Nak tau kenapa?
Haaa...
Tak sangka pulak viewers aku boleh mencecah 600+++.
K, 600 aje pun. Tapi bagi kau memang 'AJE' lah. Bagi aku, 600 tu sangatlah banyak + ramai. And aku rasa begitu teruja untuk terus ber-blogging
.
Seriously aku memang tak sangka viewers aku boleh cecah 3 angka. Last aku tengok viewers aku just 2 angka... Alih-alih dan 3 angka. Wuuu... Gembira! Dah lah entries aku entah apa-apa. Aku pun tak tahu la apa yang aku dah tulis sebelum ni.
Bila aku baca balik entry aku yang dulu-dulu. Rasa macam aku ni jenis yang syok sendiri je... Dah lah entries aku tak beri manfaat langsung! Semuanya tentang kehidupan aku. Bahasa yang aku guna pulak, mak aih.. Kasar! Aku pun rasa macam tak percaya entry tu aku yang tulis..
Eh, adakah entry aku kali ini terlalu panjang? Kalo ya, aku dah nak stop typing...
Dot.Dot.Dot
To my viewers, thanks sebab sudi baca entry aku yang kebanyakannya merapu habis! And, I hope korang teruskan membaca blog aku ya??? Tak paksa, tapi suruh je. Keh keh!
Kepada sesiapa yang nak aku blogwalking di blog dia, just tinggalkan url di bahagian komen or just emel aku... Aku tak kisah pun... Apatah lagi nak mengata korang batak kan?
Kalo aku ada masa, aku akan visit blog korang and akan tinggalkan komen...
Eh-eh... Sesiapa yang bercita-cita, berimpian or berangan-angann nak berkenalan dan berkawan dengan aku, boleh emel aku ya??? In Sha Allah aku akan reply...
Bukankah menambah kenalan itu bagus? Tak gitu???
Emel ⇨ nauraqaseh2001@gmail.com
K, babai ∩__∩
Thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...