Tuesday 8 September 2015

Perasaan Bercelaru

Isnin/6 September 2015


9.05 pm

Esok aku ada appoiment dengan doktor... Tapi tak boleh pergi atas sebab tak tau nak pergi dengan sape. So, terpaksa cancel-kan..

...............................................................

Problem-nya sekarang, aku sangat serabut. Serabut dengan semua benda.. Rasa sangat sakit hati..
Kadang-kadang ada jugak ter-soal dalam hati, kenapa semua ni jadi kat aku? Tapi bila fikir balik, "Allah takkan uji hambaNya lebih dari apa yang dia mampu." So, aku positifkan fikiran aku. Fikir perkara baik-baik.

...............................................................

Just now, mak aku call cousin aku, mintak tolong dia hantarkan aku dengan mak aku ke hospital esok. And, dia kata 'ok'.

So, now. Appoiment tak jadi batal. And, esok aku tak pergi sekolah sebab aku kena pergi hospital..
Hem, hopefully, esok semuanya baik-baik.
Hopefully....

-perasaan bercelaru-

No comments:

Pesanan Untuk Kaum Hawa

Assalamualaikum semua :') . Memang trend eyh zaman sekarang pakai tudung (turban) tutup rambut je. Kenapa? Batang leher tu bukan aurat...